Början på ett nytt liv

Efter denna sista påse med godis så skall jag inte äta något mer sött. Första delmålet är en månad. Man skall inte ha för stora mål direkt heter det ju. Så om en månad skall jag belöna mig med en tidning. Jag köper sällan tidningar så belöningen blir bra.

Jag hoppas även att jag börjar rasa i vikt nu när jag inte skall äta godis och bakelser och sånt mera. Sen MÅSTE jag ta tag i träningen också. För att börja lite lätt så tar jag promenader några gånger i veckan till en början innan jag blivit van med att gå och träna. Sen skall jag försöka att komma iväg på simning en gång i veckan med Dagkliniken.

Peppa mig nu. :P


Kommentarer
Postat av: Moa

Det verkar vara ett bra mål tycker jag! bra att börja lite försiktigt :)

2010-10-20 @ 14:37:17
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...