Blev inget

For till stan 16:20 för att jag skulle vara social och bowla. Kommer dit kvart före och sätter mig ner i cafét för att vänta. Det var en hel del pensionärer som bowlade. Dom hade alla olika dräkter på sig så jag antog att det var någon tävling av något slag. Klockan fem så var dom fortfarande inte klara och inte en ny människa hade kommit. Gick och frågade men tanten i kassan sa att det skulle vara på torsdag. Var 95% säker på att bowlingen var på tisdagar.

Kollade upp det när jag kom hem men det stod ingen dag men som sagt så är jag övertygad om att det är på tisdagar. För på torsdagar är det promenad som gäller. ;)

Inte blir det något simmat imorgon heller för jag skall ju vara i skolan hela dagen. Dom har öppet hus och lunchbjudning. Var inte förra året så det får bli imorgon. M vill ha med mig så det är bara att ställa upp. :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Blir ledsen att du känner likadant som jag, men ändå en smula lättad. Vet ju att det finns så många som känner som jag, och jag har alltid haft en känsla av att du och jag har liknande känslor kring livet. Det märks på dig, sättet du skriver, bilderna på dig etc.



Egentligen blev jag inte så sorgsen över videon på killen som hängde sig, utan mer.. han gjorde det.. vart är han nu? ångrar han sig ifall han fortfarande kan känna? vart har han kommit? Åh jag vill så gärna veta, jag vill verkligen! Hatar den känslan.

2010-10-19 @ 18:47:33
URL: http://littleyellow.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...