Vart har dagen tagit vägen?

Idag är det en mindre bra dag. Jag känner mig irriterad och får inte mina saker gjort då barnen hela tiden vill något. Vet inte vad det är men det är lite snörpligt att jag inte kunde ha samma dag som igår idag. Vi som hade så trevligt igår.

M är på kalas nu mellan 11 och 13 så jag har varit utanför dörren redan. Burr säger jag bara. Minus 7 grader ute och tur att det bara snöade inatt. Så jag slapp skrapa rutan också. Nu behövde jag bara borsta bort snön. OM en timme måste jag ut igen för att hämta hem tösen.


Kommentarer
Postat av: Milla

Känner igen känslan :)

Gillar din autograf nedanför inöägget. En trevlig touch :)

Kram Milla

2010-11-27 @ 14:37:59
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...