Vad skall jag skriva?

Nu känner jag att jag måste uppdatera bloggen men har ingen som helst aning om vad. Mannen är hemma efter en vecka på sjön. Han var inte glad på mig för att det var så stökigt. Jag vill inte att barnen skall städa det första dom gör när dom kommer hem från dagis och skola. Dessutom hade J en kompis med hem som jag spontant frågade efter. (Inte likt mig men men). Jag vill inte störa i deras lek med att dom skulle städa. Så innan kompisen skulle hem så kom mannen hem.

Han började genast att städa och jag gick lite och plockade mellan varven. Som tur var hade jag redan tvättat en omgång kläder så det var nästan tomt. Han måste elda papper och sånt när han kommer hem för det brukar vara fullt efter en vecka i "brinnapåsen" som jag säger. Och även fast jag dammsög igår var det tydligen inte bra för han dammsög hela huset idag med.

Gårdagens ångest släppte på eftermiddagen och det kan inte vara något annat än ångest jag fick. Snart skall jag göra mig lite popcorn och dricka Pepsi max till en James Bond-film. Något med "mannen med guldpistolen". Gubben är trött för han har sovit så lite nu under sin arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...