Tänk om jag gör ett dåligt val

Nu börjar tankarna gnaga om att jag kanske gjort ett dåligt val angående kamerorna. Blir bilderna lika fina som min kamera jag har nu eller om dom blir mörka och dåliga. Den har ju ingen Exmor som Sony har. Men blixten kanske är bättre på denna och inte ger mörka hörn efter sig. Sen hade den roliga funktioner och att man kan trycka på skärmen där fokusen skall vara. Det är super. Kanske det blir bra ändå. Dessutom får jag en rosa kamera igen och en Canon som jag velat ha.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå, skönt att fler än jag är lite under isen. Låter skönt med barnvakt. Om inte annat så slipper ju barnen drabbas av oss, skratt =/ Orkar ju skämta om eländet i allafall. Alltid nå´t?



Valet angående kamera kan jag tyvärr inte bistå med. Vet knappt hur man använder den vi har, skratt.



Hmm, skratt ja..allt för att låta positiv när ingen ser att man egentligen spyr på sin egna j..a deppighet:(



Ja nu gjorde jag dig nog inte mycket klokar inför kameraval och kanske inte så glad.

Men jag är glad över att Du finns.



Skönt att dela sina tankr med någon som förstår.

Om du någon gång har en dag då du inte orkar lyssna /läsa min svad så tveka inte att hojta till. Ibland har man nog med sig själv;/



Massor av kramar & tack för att Du finns. Milla

2010-11-11 @ 14:09:45
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: IDA - fotoblogg

precis så mkt som det stog att det skulle vara, problemet var nog att jag hade bullformar xD

2010-11-11 @ 15:16:18
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Maria

Varför sälja den gamla innan du testat den nya? man kan ha 2 kameror..

2010-11-11 @ 17:06:42
Postat av: Ylva

Maria: Det är så för att finansiera den nya kameran måste den andra säljas. Och öppnar jag förpackningen får jag inte skicka tillbaka den.

2010-11-11 @ 17:12:40
URL: http://lejisi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...