Snäll bankman

Jag skrev ett internmeddelande till Call Center och frågade om jag kunde sänka lånekostnaderna för jag har tajt med pengar. Bensinen kostar och maten kostar. Sen får jag ingenting över till mig eller om jag skall göra något med barnen som tex bowla eller gå och simma. Eller simma själv. Så nu får jag ca 75€ mera att leva mera och det gör mycket. Tyvärr så blev lånetiden längre och ökade med 2 år. :( Dessutom kommer räntorna att stiga så lånetiden kommer att förlängas ytterligare. Men så länge som jag är sjukskriven så har jag inte så mycket val.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vet hur det är. Här kämpar vi på och maken sliter hårt för att hålla oss flytande. Jag vill kunna bidra mer själv!

Ett bra sätt ändå att sänka utgifterna på lånen:)

Förhoppningsvis är man ju inte sjukskriven resten av livet:)

Kram Milla

2010-11-08 @ 09:24:13
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: thessan

fin blogg du har. fick diagnosen bipolär typ 2 för ett par veckor sedan, vad jag förstog genom bloggtoppen lider du oxå av detta. skönt att inte vara ensam.... kram i massor

2010-11-08 @ 09:33:58
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: Moa

det kanse kommer nångång det är faktis väldgt mycket mer en mig tillomed du kan säga snällt om man kan låna lite itaget och sont eller om det du vill:D

2010-11-09 @ 08:21:21
URL: http://bloggenebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...