Nya stöd

Var till ergoterapin idag. Senast jag var dit var i somras. Handkirurgen tyckte att jag skulle fortsätta att gå dit. Jag fick ett par nya skenor som jag skall ha på natten. Hård skena som ligger i handflatan och stödjer tummen så att den inte böjs inåt. Bekväma är dom också fast det är lite ovant att inte få stöd runt handleden.





Sen fick jag även nya stöd att prova. Dom är gjorda i något styvare tygmaterial. Mjuka men stadiga. Dom skall jag ha på dagarna iaf fram tills vi ses igen vecka 47. Dom satt också riktigt skönt. Mycket bekvämare än skenorna som var så hårda att man inte kunda böja handleden och halva tummen.




Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja, sånt där händer ju alltid när man rider, så lite kul när man ser andra ramla av :D

2010-11-12 @ 14:29:58
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg och börja följ den om du har lust :)

2010-11-12 @ 15:14:20
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/
Postat av: Milla

Skönt om de funkar. Tack för din goa kommentar. Jag skrev ett litet svar inne hos mig.Hoppas din helg blir bra. Kram Milla

2010-11-12 @ 18:57:18
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: Bella

Dem ser rätt bekväma ut, fast orsaken till att du har dem är nog inte lika bekväm kan jag tänka mig..



Sv: Åh vad snäll du är, tack!

2010-11-12 @ 21:39:36
URL: http://tikku.devote.se/
Postat av: Milla

Känner igen mig precis i dina tankar. Glöm inte att det är bipolären som fixar tankarna åt dig. Klart dina barn är värda Dig. Tyvärr drabbas våra anhöriga av sjukdomen och när de är små är det ju alltid lite mer krav än när de växer upp och man kan förklara varför man är som man är:) Mina barn är ju 10 år och 16 år och har klarat sig bra utan större men och jag har alltid varit noga med att säga att ; Idag har mamma en skit-dag, så om jag blir arg så är det inte pga av er?

Att öppet förklara så gott det går kan ju förhoppningsvis minska deras skuldkänslor..



Jag fick ju inte min diagnos satt förrän nu i somras men som tur är har jag väl alltid förklarat för mina barn att det är ok att vida alla känslor..även omjag själv inte förstod varför jag for som en jojo upp o ner=D



Massor av kramar och glöm inte att du är värdefull och framför allt för dina barn!

Kram du får gärna maila om du behöver prata? [email protected]

2010-11-13 @ 12:20:57
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...