Mår dåligt

Jag har har hemska tankar om livet igen. Bara för att jag köpte mina söta möss. Mannen är sur och jag mår dåligt pga det. Vill fly och aldrig mera se honom. Så känns det nu. Kan aldrig få ta egna beslut och känna mig stolt över det jag gjort. Måste alltid ha mannens godkännande. hans mamma tyckte även hon att jag borde frågat mannen om jag fick köpa dessa möss. Varför får jag inte köpa djur eller något annat för utan att alltid behöva fråga någon annan. Det är ju ingen stor hund direkt jag köpt utan små djur som bor i ett akvarium på en plats där dom får plats. Blir inte mer av något utöver det. Tänkte på maten. Nu blir det perfekt att dela upp gurkbiten och moroten och så vidare med Pepsi och det blir inte lika mycket att slänga. Jag älskar att ha djur omkring mig. Har alltid haft djur. mannen har inte haft djur förut så han vet inte hur det är att ha djur, någon att ta hand om när livet känns svårt.


Kommentarer
Postat av: moa

Jag tycker du har helt rätt, klart du måste få fatta egna beslut. Vet han dessutom att det är något väldigt viktigt för dig? det får han acceptera tycker jag..

2010-11-02 @ 20:17:30
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Bella

Klart du har rätt. Hoppas han förstår vad djur betyder för dig och accepterar mössen. Så stor grej är det inte och han har ingen rätt att trycka ner dig på det sättet..

2010-11-02 @ 23:41:02
URL: http://tikku.devote.se/
Postat av: Linnea

Klart du ska få dina möss!

Djur är ju bara för underbara! =)

2010-11-03 @ 09:11:45
URL: http://lmatros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...