Lite nytt

Var till psykiatrikern idag och vi pratade en del om medicnerna. Jag har ju frågat om en stämningsstabilisernade så vi eller jag alltså skall åter sätta in Ketipinor (Seroquel) igen. Men efter som jag skall höja dosen på Concerta på måndag så skulle jag vänta tills nästa måndag innan jag började med dom.

Så nu tar jag:
  • Concerta 18mg ökar till 27mg på måndag
  • Venlafaxin 75mg
  • Risperidon 2mg
  • Ketipinor 25mg och öka med 25mg varje vecka till 100mg. Start på måndagen den14:e november


Kommentarer
Postat av: Milla

Mår du bättre nu. Kram Milla

2010-11-05 @ 17:11:47
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: Mezza

hej

ett tips... eftersom jag vet att du inte trivs med din vikt...

fråga om du inte kan få Topimax som stämningsstabiliserare...

En epilepsimedicin som används även som det... vid just bipolär..

och en av bieffekterna är viktnedgång, och rätt tkraftig sådan tydligen...



Bara ett tips... bättre det än att gå och ha en massa ångest o inte äta pga av det ju..

Har inte testat den själv dock, men hört av vänner.

Kanske kan kollas upp?



Massa kramar!

2010-11-09 @ 09:19:31
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...