Läkarbesök

Idag var jag till läkaren för att prata framtid. Min chef var också med så att det inte blir en massa hattande hit och dit. Läkaren sjukskrev mig till sista januari nästa år. Sååååå skönt att ha ett datum längre bort. Chefen fick lappen direkt med sig så jag hoppas att den skickas omgående till kontoret och att dom i sin tur skickar den till FPA. Sen när sjukskriven är över måste vi söka rehabpengar men det får jag inte så länge eller förhoppningsvis tills dess att jag ev. börjar en utbildning nästa höst.


Kommentarer
Postat av: Cissy

SV: Tack tack så mkt!



Vad börjar du för utbildning? :)

Postat av: Milla

Skönt med raka besked! Kram Milla

2010-11-02 @ 17:31:14
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...