Jag är en dålig människa

Jag lovade mannen att inte köpa något onödigt och dyrt. Visst säger jag och har planer på att hålla det. Idag var två ungar hemma med mig och jag hade ett ärende istan. Det drog ut på tiden och vi blev hungriga. Vi måste ha något att äta. hade en del saker till att göra så vi skulle vara vrålhungriga om vi väntat hem. Så vi åker till Hesis och äter. :(

Det kostar ju skjortan att äta där. Varför lät jag ungarna följa med mig. Skulle ha tvingat dom att gå på dagis idag. Varför???? Sen var jag tvungen att tanka bilen och handla mat och nu har jag lite pengar kvar. Varför?? Dumma jävla mig för det.

Jag är en usel människa. ;( Nu mår jag skit bara för att jag gav barnen och mig själv mat. Kunde ha ätit lite billigare om jag köpt med mig något hem som gick snabbt att micra.


Kommentarer
Postat av: Milla

Klart du inte är en dålig människa!!

Äta måste väl även era barn..eller är de enbart dina?

Ibland orkar man inte stå emot kraven på barn som inte vill till dagis eller ens laga den där micromaten.

Pengar har jag också svårt att hantera men man ska inte behöva känna sig helt underlägsen pga av sjukdomen!

Vet inte om jag låter lite hård och jag vet också att när ångesten tar över så kvittar det lite vad någon annan tycker. Ibland vill man bara ventilera sina tankar:/



Kram & energi till dig..jag har lite extra över just nu.Milla

2010-11-10 @ 21:59:51
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: Anonym

mmm... men vet du en sak... visst kunde du ha åkt själv å visst kunde du ha köpt hem nått billigare.. men det är ändå okej... för mat ska vara gott och mat ska ätas med dom man älskar.. å det ser ej jag som slöseri av pengar... så försök att sluta straffa dig själv... själv har jag köpt viterskor m.m till barnen för pengar jag inte har...nödvändigt jaa.. men jag har ej råd... såå...hhmm... kram på dig

2010-11-10 @ 23:36:32
Postat av: Tina

Man MÅSTE ju faktiskt äta! Du ska inte trycka ner dig själv för det. Framför allt så måste dina barn äta! Visst hade ni kunnat köpa något billigt, men ni fick väl en trevlig stund tillsammans? :) Det var säkert värt det!

2010-11-11 @ 07:30:53
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: ERICA MENDES

Det var säkert värt det,

matbordet är jue det ända stället där hela familjen oftast samlas och äter tsm ;o

2010-11-13 @ 14:51:04
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...