Höften

Jag har den senaste tiden känt av att det gör ont i höften. På framsidan och som strålar ner i ljumsken. Förut har det varit på utsidan men nu är det som sagt på framsidan och ner. Är skiträdd att det är en begynnande artros där och jag hoppas att jag kan träna bort det. Skall börja simma lite mera hade jag tänkt men just nu är det mycket på gång så jag hinner inte att fara iväg till simhallen och simma en stund. Det gör ont när jag sitter ner och när jag är uppe och går.

Det är ju ett tecken på att jag måste gå ner i vikt men jag har jättesvårt för att ens börja banta. :( Men mitt liv hänger ju på hur jag tar hand om min kropp men det är svårt.


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Det lät mindre kul :/

2010-11-24 @ 22:15:58
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...