Hjälpmedel

Var till ergoterapin idag för lite uppföljning och hjälpmedelstester. Jag fick ena skyddet utbytt till en lite större så det gick bra. Sen så testade vi olika hjälpmedel som kan underlätta i vardagen. Det första jag testade var olika burköppnade och jag fastnade för en Bodari hette den. Kändes jättebra i handen så den skulle hon beställa till mig. Var inte så dyr heller om jag minns rätt. Det kanske är så att jag inte har rätt till dessa saker och då måste jag betala själv.

Sen provade jag olika knivar och sånt. Fastnade för en men jag vet inte om jag skall ha den för den kostade ganska så mycket och vi har lite tajt med pengar. Testade flasköppnare också och den var inte heller så dyr och till sist en påshållare.


Kommentarer
Postat av: Mezza

Hej!

Ett tips att du ska kolla in till mig... Du har nämligen nåt på

http://mezzasblogg.blogspot.com/2010/11/beautiful-blogger-award.html



Massa kramar!



2010-11-24 @ 15:10:15
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...