Helt slut

Jag har varit i stan och bowlat med dottern och hennes kompis. Min kompis från Sverige kom hit till Åland idag så hon och hennes barn samt mamma var med till bowlingen. Efteråt åkte vi till Hesis för att äta. Vi var där ett bra tag och när vi var hemma så var klockan redan halv 7. Vi åkte hemifrån redan kl 3. Mycket att ta in. Så nu är jag helt slut och orkar inte tänka på något. Egentligen är jag för trött för att blogga men jag har inget att göra på nätet ändå så jag försöker att skriva lite här.

Imorgon skall jag och M åka och bada med min kompis och hennes barn. Dom har lovat att bjuda oss så jag får stå för bensinen. Det var väldigt snällt av henne. :D


Kommentarer
Postat av: JS

ååhh.. låter som en bra dag... å rolig... å mysig... kram på dig!!

2010-11-05 @ 22:54:33
Postat av: Milla

Det tar på krafterna att ha trevligt men det är skönt att man kan fixa det då & då. Vi har haft en toppenkväll här med men nu börjar sängen se inbjudande ut. Sov gott. Kram Milla

2010-11-05 @ 23:36:42
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: Bella

Sv: Nejnej, inte min bästis. Utan hennes hund, som både hon och jag vuxit upp med och har så himla mycket minnen tillsammans med. Hon avled igår morse. Det känns så sjukt, så tomt, så ordlöst. Aldrig mer möter jag henne ute på promenaden med hunden, aldrig mer får jag höra hennes underbara glädje när hennes matte och husse kommer hem, aldrig mer möter jag henne i dörren när jag kommer in till dem. Aldrig mer hör jag henne skälla. Vi var grannar och delade så mycket, det var inte "bara en hund". Det var en del av min bästis och en del av mig. Jag finner inga ord..

2010-11-06 @ 15:15:46
URL: http://tikku.devote.se/
Postat av: Tina

Vad mycket du bowlar! :P

2010-11-08 @ 07:30:40
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...