Ett onödigt besök

Sitter hemma och väntar på att mina ägg skall koka som jag tänkte ta till lunch. Då ringer mobilen och talar om att jag har ett besök på VUP kl 11:30. WTF!!!??? Jag som inte hade någon större lust att fara någonstans så det var bara att byta om och masa sig till stan. Kommer dit lite tidigt men jag spelar i mobilen och läser tidningarna så länge. Får komma in till en tant vars namn låter som ett hästnamn(!). Hon bubblar på om Rehab.intyg och liknande. Det var inte det jag var ute efter när jag och min kontaktperson diskuterade för någon vecka sen. Men hon ringde till FPA och frågade lite saker men det kändes som om hela detta besök var onödigt för det här skulle jag ändå ta upp med min psykiatriker och läkare den 13:e december. Något som jag ville att bara dom skulle sköta om. Fick med mig ett fyrsidig blanket som jag kunde fylla i och kanske få något sjukbidrag.

Helt meningslöst var det. Men nu var det gjort och hungrig blev jag för jag fick ju ingen lunch och när jag kom hem så var det bara attt hämta flickorna. Fick mat efter kl 13. Var helt slut när jag kom hem. Psykiskt och fysiskt. Ville bara få sitta ner och äta och kolla runt på internet en stund men det ropades från barnen i alla rum samt att mannen ringde på min mobil. Mobilen var i köket och jag i datarummet. Hade ju kunnat räkna ut att han skulle ringa men jag hade nästan inget batteri kvar så jag laddade den.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jättebra blogg!

2010-11-30 @ 18:18:35
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Milla

Hmm, vissa dagar faller allt.

Hoppas kvällen blir lugnare.Kram

2010-11-30 @ 19:06:27
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/
Postat av: Madde

Störande när man sitter och tänker äta och sen är det meningslöst:)

2010-11-30 @ 21:07:12
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...