Det gick bra

Hade ångest när mannen kom hem för jag vågade inte prata med honom och jag var rädd för att han skulle säga något. Men jag behövde inte vara hemma så länge för jag skulle iväg till bowlingen.

Det gick bra på bowlingen och jag lugnade ner mig och stressade inte med att kasta iväg klotet så till slut så träffade jag käglorna. Bättre sent än aldrig. Hihi. Vi hann spela två varv och några gånger på tredje omgången innan banan släcktes ner. Efteråt så blev det fika. Det var en överraskning så jag tog en bulle och te.

Snabbt till Hesis för en baconburgare och liten cola. Dom skulle stänga kl 19 och jag skulle ju vara på möte kl 19. Baconen var perfekt stekta denna gång. :D Ut till bilen och iväg till Fackets hus. Alla kom samtidigt typ. Vi gick ner till blå teatern där vi höll mötet. Det var inte många som kom men det gick bra att vi som ite ville fortsätta fick sluta. Det var några nya som tog över. Vad bra va? :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Snart slutar han nog vara sur, hoppas jag iallafall främst för din skull.



Sv: Woho rätt! :D två st som lyckats gissa rätt. Hihi, glad att ni kunde se vem jag faktiskt försökt rita =P tack!

Det är små berlocker till ett armband ;) funderar på att göra ett mobilsmycke av en av dem också..

2010-11-03 @ 15:39:07
URL: http://tikku.devote.se/
Postat av: Milla

Hoppas Maken ger med sig:) Ångesten kommer ju tyvärr med sjukdomen men förhoppningsvis så har han förståelse för detta?



Skönt att allt gick bra på kvällen. Kram Milla

2010-11-03 @ 17:49:20
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...