Bloggaward



Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:
Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare

  1. Jag fick en missed abortion i vecka 13
  2. Jag har opererats 3 gånger
  3. När jag var 15 år ville jag ha en son som hette Joar
  4. Jag är en hejare på att sticka bebiskläder
  5. Har haft glasögon sen jag var 12 år
  6. Tävlingssimmat från det att jag var 11 år tills jag blev 17 år
  7. Mitt favorithockeylag är Färjestads BK
Bloggar jag skickar vidare till är:

Tack till Mezza som skickade mig denna award till mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Får se om jag lägger upp någon ;)

2010-11-24 @ 21:07:54
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack gulliga du:)

Ska göra mitt bästa med att komma på 7 saker:)

Länkar senare.

Kram Milla

2010-11-24 @ 21:13:51
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...