Beroende?

Äter Ketomex. En stark värkmedicin. Jag har den för mina onda leder som inflammeras ganska så ofta. Har varit hyfsat bra i lederna men inte tummarna. Medicinen ger ett visst skydd mot smärta men inte allt.. För ledernas skulle skulle jag kunna vara utan denna medicin men jag tar den varje dag ändå. Känner att jag måste ha den för att orka med en hel dag. Det kan ju inte vara bra? Skulle inte kunna vara utan den en längre tid. Vad skall jag göra för dom receptfria hjälper ju inte. Då måste jag ta en Burana och en Panadol Forte och dom är faktiskt dyrare än mina receptbelagda mediciner. ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Hon är faktiskt 14år, som mej :) Du har nog rätt att hon blir som ett barn : D

2010-11-11 @ 19:16:57
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: IDA - Fotoblogg

Ska utbilda mig till polis när jag blir äldre, under tiden blir det väl släng jobb :}

2010-11-11 @ 22:21:59
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Milla

Beroende är ju aldrig vare sig positivt eller kul. Finns det ingen annan mindre beroendefamkallande som inte koster skjortan? Vet inte hur det funkar på Åland men här finns högkostnads-kort så att medicinerna till slut blir ordentligt nedsatta och t om gratis efter en tid.



Svar: Helgen ser lugn ut här, inga planer vilket passar perfekt. Humöret ligger på tipp-gränsen neråt men känns aningen bättre idag:)

Hoppas din helg blir skön och njut av barnledigheten om de skulle till farmor(eller var det mormor?). Vila är alltid bra för själen:)

Ha en bra dag. Kram Milla

2010-11-12 @ 08:38:34
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...