Vad gör ni i sommar?

Jag och familjen skall åka till sommarstuga i år som vanligt. Därifrån åker vi till någon annans tad och gör något roligt där och kanske sover över en natt eftersom det brukar vara en bra bit bort. I år funderar vi på att antingen åka till treriksröset och sen Rovaniemi eller till Vasa och gå på Wasalandia och sova över antingen på ett hotell eller campingen.

Jag fick förlängd sjukskrivning så jag kommer med till sommarstugen. Min nuvarande tar slut den 13:e juni och vi åker den 17:e. Pratade med läkaren i fredags och ha sa att jag skulle få förlängt.


Kommentarer
Postat av: S

Det var en söt stuga ni har. Vi har inga planer alls, men det blir väl någon resa till Stockholm och någon till Göteborg för att hälsa på barn och barnbarn. Vi är inbjudna till vänner i Paris men jag vet inte om jag ska ge mig ut på en sån resa, senaste gången vi var ute i nio dagar mådde jag jättedåligt efteråt. Måste ta det lugnt. Hoppas det blir bättre väder snart så kan man åtminstone njuta av sommaren hemmavid.

2010-05-30 @ 13:33:24
URL: http://ord2.blogspot.com
Postat av: Malin **

SV: Ja! (: Har hört att de är bra. Har också lust att köpa dem , enda nackdelen är att de är rätt odiskreta och rätt klumpiga ;)

2010-05-31 @ 10:06:52
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta skriva om medeciner hela tiden.. har slutat att läsa för att du skriver ju bara om medeciner, skriv om annat oxå .

2010-06-03 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...