Smärta

Har i några dagar haft ont i mina axlar och höfter. Det är som vanligt, slemsäcken som inflammeras och gör ont. Missade att Hälsocentralen stängde 16 igår så jag fick vänta tills idag med att åka till dom. Fick tre injektioner mer lokalbedövning och kortison. En i vardera axel och en i vänstra höften. Dessutom som klämde och tryckte läkaren över mina handleder. Han misstänkte Tumbasartros som jag skrev om tidigare. Så en remiss till röntgen som jag gick direkt efter att jag varit hos läkaren. Får svar på det om två dagar. Är det artros så kommer jag att begära operation för jag har gått länge nog med denna smärta.

Läs mer om det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...