Mediciner

Jag ringde till tanten jag helst inte vill prata med. Jag frågade om jag kunde få återgå till mina gamla mediciner. Optipar och Risperidal. Jag har sedan jag slutade med dom varit arg, ilsken och irriterad. Det har gått ut över min familj. När jag åt dessa så mådde jag bra även om jag var nedstämd ibland. Mina tvångshandlingar har återkommit igen.

När jag berättade det för min förra läkare så ökade hon på Ketipinor men det har inte hjälpt. Concertan är på samma, 27mg. Kanske jag får den höjt och medicinbyte. Men att bara byta så där fick jag inte. utan jag måste vänta till den 24 då jag får träffa henne och sedan bestämma vad som skall ske. Två hela veckor till med att må skit. Hoppas hon går med på medicinbytet. Det lät lovande i telefonen iaf.

Kommentarer
Postat av: S

Usch, det är jättejobbigt att behöva gå och vänta när man känner att man vi få något gjort genast. Jag hoppas ändå att läkaren lyssnar på dina åsikter, man känner ju bäst själv vad som funkar och inte.

2010-05-11 @ 05:47:16
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...