Måste vara dum och lat

Jag har bara idag på mig att skriva ett CV till ett nytt jobb som jag tänkte söka. Måste vara inne senast den 5 maj men jag har dragit ut på det hur länge som helst nu. Jag kommer inte igång och dessutom vet jag inte vad jag skall skriva då jag inte skrivit någon ansökan tidigare. Hjälp hur skall jag få igång skrivandet? Dumma adhd som gör att tråkiga saker skjuts fram i tiden. varför hjälper inte medicinen så att jag kan ta tag i sakerna för.  I tid alltså.

Fan också.. Så irriterad som ett ilsket bi. Ungarna har inte varit snälla heller utan bara bråkat, tjafsat och slagits sen dom kom hem från stödfamiljen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...