Måste ha något att göra

Jag kan ju inte sitta här hela dagarna. Vid datorn alltså. Lagar jag inte mat eller nattar barnen så sitter jag här. Vilken jävla morsa jag är. Men jag hatar att leka med barnen och städa upp deras skit. Jag vägrar! Tycker inte om att gå ut och är rädd att någon skall se mig. Se hur fet jag är och hur ful jag är. Barnen borde skämmas för att visa upp sin mamma så det är bäst att jag stannar hemma.

Det är så förbannat tråkigt att sitta på trampcykeln och bara trampa. Ingen som helst mening i det. Får inget utav det på kort sikt. Ser inget nöje med det. Det tar bara lång tid att sitta där och bara trampa på en cykel som dessutom inte kommer någon vart.

Jag är fetast i hela världen och kan inte banta. Det gick några månader men inte tillräckligt fort. Äter allt skit jag hittar här hemma.

Vad fans kall jag hitta på att göra utan att det är tråkigt. Dumma sociala fobi säger jag bara. Vågar inte ut från detta hus och ungarna får lida för det. Jag vill bli smal, hur jävla svårt skall det vara egentligen?

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Tack så jätte mycket! :D

2010-05-13 @ 16:20:02
URL: http://myponny.blogg.se/
Postat av: Malin **

Du duger som du är Ylva! :)

Kramis!

2010-05-13 @ 17:55:15
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: Miriam

Tråkigt att du har det trist just nu. Det är ju inte bra att överdosera, men jag förstår att: "ja, men vad ska jag göra då??"

Jag har använt en trampcykel när jag bodde på hotell, då stod trampcykeln framför tv´n och det upplevdes inte så tråkigt när man kunde titta på nåt. Och så har jag ju min musik som jag lyssnar på. Då är det faktiskt ganska kul! Och så kan du få ut lite aggression när du cyklar på HÅRT! Kram

2010-05-13 @ 19:38:41
Postat av: Mezza

känner till den känslan... att skämmas för mkt för att ta sig ut...

jag skaffade ju ett Wii... och tränade rätt bra. Men nu kan jag inte o måste ta det lugnt.



Dock säger jag som ovan: du duger som du är!

Och jag är HELT ÖVERTYGAD om att dina barn INTE skäms över dig!



Kram

2010-05-14 @ 19:49:31
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: Mezza

hej

nja, nä det e inte så jobbigt.inte nu iallafall. Har jag ont som nu, så är detb typ bara datorn som gäller. Har den i sängen, vid tv:n, i köket osv... så jag bläddrar igenom många ggr om dagen, och då blir det bara att läsa lite uppdateringar i taget.

sen e ju inte alla som uppdaterar ens dagligen.



Kram

2010-05-15 @ 21:12:05
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...