Hmm hur skall detta gå?

Jag tänkter söka ett nytt jobb och den nya tjänsten skulle då bli heltid. Alltså 8-1615 (tror jag hon sa i telefonen) vilket betyder att jag inte är ledig på förmiddagarna och varannan vecka som det är nu. Hur skall jag då kunna gå till min psykolog och kontakten på Dagkliniken? Varför tänkte jag inte på detta för? Vet inte om jag nu skall söka den men jag måste ju söka för jag kan inte jobba kvar på mitt jobb pga mina tummar som inflammeras hela tiden pga tungt arbete.

Det jobb jag söker är till Motorfordonsbyrån som funktionär. Alltså jag kommer att sitta i kassan och ta emot tidsbeställningar, bokning av besiktningar och teoriskoleelever. Mycket pappersarbete och dator och telefonsamtal. Stressigt sa hon att det var. Tänk om jag inte pallar detta jobb? Det är ett vikariat till den 17 februari 2011.


Kommentarer
Postat av: Miriam

En knivig situation - jag förstår hur du tänkter. Men annars tycker jag jobbet verkade kul!

2010-05-01 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...