Chefen

Idag efter flera dagars modsamlande så ringde jag upp chefen på mitt jobb eftersom läkaren ville att jag skulle ringa och berätta att chefen skulle ringa till läkaren. (företagsläkaren). Oj snurrigt blev det men ni kanske hängde med i svängarna?

Iaf så hade chefen redan pratat om mig med läkaren då han ändå var till honom för lite blodprovstagning. Som läkaren och jag vet så har jag ingen framtid i mitt yrke. Tyvärr finns det ingen som helst annan station jag kan vara i förutom Delikatessen men bara om jag inte behöver plocka varor. Men det skulle vara så orättvist mot dom andra. Chefen nämnde förtidspensionering men har tror att det inte skulle funka för att jag är så ung, haha. (32 år)

Skulle som sagt kunna jobba i något kontor men det krävs mekonomenutbildning till det. Tror det heter så iaf.

Imorgon skall jag tillbaka till kirurgen och höra vad dom har och säga. Kanske det blir en operation men vad för operation dom skall göra vet jag inte eftersom ingen vet vad det är som felar. Mer än så tror jag inte att dom kan göra för mig.

Så efter besöket hos kirurgen så skulle jag ringa till min chef igen och berätta vad som är under planering. Sen skall jag ringa läkaren på företagshälsovården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...