Ångest

Har sedan i morse (blivit bättre nu) haft ångest över fredagen som skall komma. Jag och stödmamman messade i morse om att ingen utan flickorna ville lämna bort sin plats nu i helgen. Hon messade om ett förslag som jag faktiskt tänkte på men inte sa något. Att jag skulle följa med i helgen så kan alla barnen få vara där.

Tänk om dom ogillar mig, tänk om jag gör bort mig och se "dålig" ut i deras ögon. Varför skall jag få ångest för? Jag har varit där en gång och det gick ju bra, dock så sova jag inte över. Nu blir det i såna fall två nätter.

Jag mådde ju bra med mina gamla mediciner så varför tog dom bort? Jo för att minska på medicinerna och inte har så många. Det var ju meningen att jag skulle bara ha två. En för bipoläriteten och en mot adhd:n. Jag har sakta men säkert fått tillbaka min ångest, sociala fobi och tvångshandlingar. Måste vänta 12 dagar till innan jag träffar psykiatrikern. Sen är det bara inte att sluta med någon medicin så det kommer ju att ta tid innan den jag har nu och den jag hoppas få fortsätta blir av. Funderar faktiskt att börja med dom iaf i smyg men det kanske inte är så bra för jag vet inte hur dessa mediciner funkar tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Mezza

hej

näää... jag skulle nog rekomendera att du inte blandar dom. många såna mediciner är skarpt rekomenderade att man INTE ska ta tillsammans...

Massa kramar

2010-05-14 @ 19:47:32
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...