Vad skall jag göra?

Jag kommer att åka iväg till mina svärföräldrar nu i påsk och dom kommer säkert att laga en massa mat och som är fyllda av fett. Matlagningsgrädde och smör. Såser och liknande saker. Jag vill ju inte visa att jag inte vill äta sån mat så det kommer att bli svårt och det kommer att ge mig ångest för att jag måste äta deras mat. Funderar på att köpa med mig grönsaker som jag lägger upp på min tallrik. Så som det alltid blir, massor med sallad och lite mat men dom kommer säkert att undra varför jag inte äter så mycket av deras mat. Jag vill ju inte såra dom men jag vill inte gå upp i vikt.

Dessutom har dom ingen våg så jag kommer inte kunna väga mig varje dag som jag gör här hemma. Kommer att vara fyra dagar i ovisshet. Har ingen träningscykel heller där borta. Promenader kommer jag ut på men det är inge kul att gå i detta slask med mina Croc-sandaler. Ja jag har börjar med mina sommarskor för jag är trött på mina fula och stora skor som släpar i marken. Ser inte klok ut med byxorna instoppade i stövlarna. Därav Croc-sandalerna. Brukar byta till dom tidigt och ha dom in i det längsta på hösten.

Kommentarer
Postat av: Mezza

ja jag har gjort flera ;) hihi

kram

2010-03-31 @ 15:51:28
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...