Min dag

och jag skall jobba men det är så livet går. Eller hur? Men jag fick iaf frukost på sängen av flickorna. :D

Igår tog jag inte min medicin eftersom jag får såna läskiga biverkningar att jag inte vill ha dom längre. Kanske skall göra ett försök då jag inte skall jobba dagen efter. Idag är det inte lika mycket men det känns ändå lite konstigt i huvudet. Även om jag mejlade till min psykläkare igår så kommer jag ändå att ringa till henne på hennes telefontid. Om jag inte fått något mejl av henne innan dess.

Funderar på att inte ta någon medicin för just nu känns det lite dumt och knasigt med tanke på hur det kan sluta.
Och nu blev det ett lika råddigt inlägg som det förra men jag skyller på medicinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...