Måste vänta

Jag var till tatueraren idag för att visa upp mitt ben. Han såg verkligen tveksam ut om det var okej att tatuera. Precis som du sa Mezza. Men han sa inget om flera år utan att såren måste läka helt innan han ville våga sig på. Jag har två som gjorde så sent som i februari.

Han mätte upp på ett ungeför hur stort område det skulle täcka. Jag nämnde nåt i svart och han sa att det var så 90-tal. Han nämnde fjärilar och sånt och det är vad jag vill ha ju. Tre styckna med barnens namn bredvid en varsin fjäril. Jag vill ha en rosa, en lila och en turkos. Minst 100€ kommer det att kosta kanske 150€ beroende på hur mycket färg jag väljer och om det skall vara något mera än bara fjärilarna. SKulle vilja ha något slingrandes så att det bara inte täcker insidan. Jaja vi får se sen i maj om såren har läkt för annars så kunde ärren spricka.

Kommentarer
Postat av: Mezza

Ja visst va det!

Ogillar henne skarpt jag med...'

varma kramar!

2010-04-01 @ 11:58:20
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...