Jag vill bara lägga mig ner och dö

Den trevliga dagen jag hade igår verkar vara som bortblåst. Jag hatar min kropp mer än nånsin och valkarna har blivit riktigt stora. Det går banne mig inte att gå ner i vikt hur lite jag än äter men samtidigt så vräker jag i mig godis igen så det är väl som orsakar att jag står stilla.

Skäms för att jag måste visa mig tjock inför barnen som inte är så sena med att kommentera att mamma är tjock. Va fan skall jag göra för att bli smal som jag vari när jag var ung? Räkna kalorier ännu mera och kanske cykla varje dag.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Kanske kämpar du för hårt? I bland blir man för fixerad och kanske för enformig i dieten. Du kan äta det mesta men inte så mycket, och ta bort godis och kakor förstås. Försök att röra på dig en liten stund varje dag, en snabb promenad så du får upp flåset borde göra susen. Du klarar det!

2010-03-14 @ 20:59:08
Postat av: Lianna

Jag vet att du är missnöjd med din kropp och hur den ser ut, men varför är det så viktigt för dig? Varför kan du inte bara var nöjd? Tror du dina barn skulle älska dig mer om du var lite smalare? Jag tycker du är fin precis som du är, och jag tycker inte att det är viktigt hur du ser ut. Du har en fantastisk personlighet och en underbart vacker själ, vem behöver då smalhet?



KRAMAAAAAAAAAAAR

2010-03-15 @ 18:29:25
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...