Jag mår bra

Mezza undrade hur det var med mig och just nu mår jag hur bra som helst även om jag gått upp 4 hg sen i morse. Veckan som gått har varit både upp och väldigt långt ner. Två dagar i veckan har jag velat skära mig mig eftersom gubben är hemma så har jag inte vågat, dessutom lovade jag nästan att jag inte skulle skära mig tills jag hade min läkarträff. Det verkar bli så att det inte blir något för jag skall träffa henne på måndag.

På måndag skall jag får börja med Concerta och vi skall väl prata mer om Ketipinor som jag ätit i snart två veckor.

Dessutom har jag fått en ny mobil. Samsung Galaxy Spica heter den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...