Hungrig men vågar inte

Jag har äntligen kommit på rätt spår efter förra helgen då allt brakade loss med en massa fet mat och ingen som helst aning om vad maten jag åt innehöll. Föll ner i godisträsket samtidigt men som sagt är jag nu på rätt håll igen.

Just nu är jag lite hungrig och småsugen på något gott men jag vågar inte ta något. Tänk om vågen visar uppåt igen eller om jag tappar fattningen och börjar vräka i mig mat, godis och annat igen. Jag går ju ner i vikt och det är ju det som gäller. Att bli smal innan sommaren så att man vågar visa sig utomhus.

Vill skicka iväg ett sms till den där kvinnan på Dagkliniken men det är ju stängt så det går ju inte det heller. Hon som jag var till skall jag fortsätta gå till och hon har såna personer som har problem med maten så hon ville fortsätta att följa upp mig. Sen kunde jag få komma till någon annan som skulle hjälpa mig med mina konstiga tvångbeteende som just nu är att jag inte rör någon annans hand. Skitjobbigt på jobbet och måste sprita händerna ständigt. Rädd för att dom skall smitta mig med någon sjukdom. Än så länge är det bara att ta/röra vid någons hand. Jag blir äcklad av det men med min familj går det bra för dom är min familj så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...