Besök

Idag fick jag ett planerat besök av soctanten och den nya som skall hjälpa mig i vardagen och få en bättre struktur så att fixar saker här hemma och inte bara sitter vid datan hela dagarna. Blir inget städandes eller något underhåller med barnen. Ja jag vet att det är sjukt dåligt men jag får inte arslet att lyfta från stolen.

Större delen av mitt liv gå åt all mat. Eller mat som jag inte vill eller bör äta. Jag väger och räknar kalorier för fullt. Har skaffat mig en bok att skriva upp allt jag äter plus Matdagboken.se. Mat hit och mat dit. Målet är ju att gå ner i vikt och helst igår men det går ju inte så fort men man kan ju alltid önska det. Iaf så hoppas jag på att jag är smal tills alla kläderna skall tas av efter denna långa vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...