Äntligen

Min minsta tjej skall äntligen få börja på dagis. I nästa vecka skall inskolningen börja och jag kan börja andas ut. Jag som har väntat så länge på detta och nu kan jag vara fri om dagarna (varannan vecka alltså) och kanske kan ta mig in till stan för att träna. Det är ganska tråkigt att cykla flera gånger per dag här hemma. Behöver ha något mer som gör att jag tappar mer i vikt. Jag behöver inte heller laga mat till henne om dagarna och jag kan bara koncentrera mig på min egen mat.

Men första veckan kommer jag nog att bara vara här hemma och inte göra nånting. :P

Minstingen kommer att stormtrivas på dagis och hon har länge velat börja då mellersta tjejen går på dagiset.

Kommentarer
Postat av: Malin **

SV: Det är bara bra med mig också! :) vad har du gjort idag då? :)

2010-03-30 @ 17:38:50
URL: http://vintertystnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...