Ångest över mat

Jag har börjat skriva upp all mat jag äter på Matdagboken.se och jag satte som mål just nu 1700 kcal men jag skall försöka att komma ner till 1000 kcal. Men det sprack idag. Jag har ätit 2024 kcal idag och jag mår så dåligt över att jag vräkt i mig en massa mat. Vill göra mig av med det men jag vet inte hur. Cyklat har jag redan gjort och det gjorde jag innan jag åt middag.

Dessutom har jag svårt att inte låta bli maten för gubben blir så besviken och ledsen om jag inte äter det han lagat. Han öser ju på så mycket, ungefär som han själv äter. Vad skall jag göra? Vill inte leva i denna kropp längre.

SIdor som jag besöker just nu handla uteslutande om mat. Viktminskning och Matdagboken.se.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ge inte upp tjejen!

2010-03-09 @ 20:14:48
Postat av: Mezza

hej

hur e det med dig? Känns som du inte varit inne på ett tag..

kram!

2010-03-13 @ 11:42:35
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...