Aldrig nånsin

Det här var sista gången som jag åkte iväg själv med tre barn. Äldsta dottern skulle ju vara med i Småstjärnorna och så klart ville jag som mamma titta på när hon uppträdde. Men hela dagen har varit en enda lång pina. Jag har varit på extremt dåligt humör och bara gapat på dom.

I gympasalen så var det ju tänkt att vi skulle sitta stilla men inte fan satt minstingen stilla för fem öre. Sprang runt, under stolarna, på stolarna och en större delen av tiden hade jag henne i famnen och verkligen höll fast henne. Eftersom jag redan var så irriterad så byggdes det på mera inombords. Efter dotterns uppträdande så gick jag ut med minstingen i korridoren. Hon gick 4 gånger på toalett. Irriterande för hon kan ju inte vara pissnödig efter några minuter.

Hon sprang runt hela tiden och lyssnade inte ett skit på vad jag hade att säga. Arrrrrgh! Hon fick en hårryckning vid bilen för hon sprang runt på gatan. Orkar inte med den där ungen. Hon går mig på nerverna hela satans tiden. Kan ingen annan ta henne så jag slipper att se henne. Ingen annan i hennes ålder sprang runt och det fanns till och med yngre barn som satt stilla men inte hon.

Jag tänker ALDRIG nånsin åka nånstans där det krävs att man skall vara stilla och tysta. Dom andra barnen blir tyvärr lidande men det skiter jag i för jag orkar inte henne och jag är bara så satans förbannad hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...