Kl 7

I några veckor har jag vaknat klockan 7 och varit så pigg och inte kunnat somna om. (Det är mera synd om Mezza som vaknar kl 4.) Försöker att ligga en stund för att iaf infinna tröttheten men icke. Ligger jag för länge i sängen så får jag så hiskeligt ont i ryggen och höfterna och axlarna. mina stora problemområden.

I brist på annat så sätter jag mig vid datan och slösurfar i några timmar. Några av ungarna sover vidare medan minstingen oftast vaknar samma tid som mig. Hon ser på tv och jag sitter här. Borde skaffa mig en rolig hobby men vad? Jag kan inte spela eller sticka pga tummarna och handlederna. Sitta och pärla som du gör Mezza pallar inte tummarna av i längden men pincettgreppet. Vad finns det då man kan göra?

Kommentarer
Postat av: Malin **

Slösurfa är tråkigt ^^ Har börjat tycka att datorn är rätt tråkig, men har inget annat att göra.

2010-06-08 @ 21:14:14
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: Mezza

Va rar du e som harb mig i tankarna:)

Dock tycker jag visst det e synd om dig oxå... för jag har inga barn som slukar energi om dagarna!

Hoppas det blir bättre snart..

kan va vvärt att kolla om du kan få testa Melatonin. Inte helt ovanligt att man har rubbning i egna melatoninet om man har bokstavs-diagnos.

Kolla om du kan få typ Cirkadin utskrivet.



Håller med om att det e trist o slösurfa... jag kör hellre meningslösa spel på facebook än bara kollar runt :P

Kram!

2010-06-09 @ 14:36:35
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...