Har varit duktig idag

Ja förutom att jag suttit lite vid datorn så har jag faktiskt varit ner till källaren och tvättat kläder. Dock fick äldsta tjejen gå före och stanna kvar med mig hela tiden. Var lite tvungen eftersom jag behövde en del kläder med till semestern och att det skulle vara tomt när vi åker. Dessutom tog jag upp kläderna som var torra och sorterade dom direkt. Dottern ville hjälpa till frivilligt.

Diskade gjorde jag också. Och en sån där sak som brukar bli liggandes alldeles förlänge.

Lagade mat och popcorn till oss medan vi väntade på att mitt andra besök skulle komma. ungarna spelade ett vilda västern-spel så länge.

Två besök hade jag. Först min kontakt på Dagkliniken som kom vid 10 tiden och sen min kontakt från kommunen vid 14-tiden. Min andra kontakt pratade om att vi kanske skulle göra om den kontakten till en mera prat och stödkontakt eller hur jag skall säga. Hjälp med att gå ner och tvätta själv och städa huset utan att det blir liggandes till sista dagen innan gubben kommer hem. Jag tycker att det låter som en toppenidé. Hoppas bara kommunen håller med mig sen när vi träffas efter sommaren.


Minstingen tog ett kort på mig

Kommentarer
Postat av: egoboosting

hej!=)

hur är allt med dig nu för tiden? kram!

2010-06-14 @ 22:23:51
URL: http://egoboosting.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...