Annat också ;)

Fick en anonym kommenter om att jag skulle skriva något annat än om mina mediciner så nu skall jag skriva om min nya kamera jag beställt.

Det är en Sony dcs-w350 rosa. Den är liten och rosa såklart. Har länge drömt om rosa prylar men inte blivit av tidigare. Vet inte varför det inte blivit av tidigare men nu skall det bli min första pryl som är rosa. Har visserligen en bra kamera som tar bra bilder samt är fokuserade med skärpa. Dock så är den lite stor för en kompaktkamera och väger en hel del så jag vill gärna ha en liten kamera som jag kan ha i mina fickor och alltid ha med mig. Som det är nu så kommer inte kameran med så ofta och missar en del bilder bara för att den inte är med. Hoppas att den nya kameran tar finfina bilder den med.

Nå vad tycker ni om kameran?


Kommentarer
Postat av: Miriam

Skitsnygg!!! KÖp den!

2010-06-05 @ 20:14:41
Postat av: N I L M A

Den har en snygg design men rosa är inte min färg ;p

2010-06-07 @ 10:25:46
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...