Satans rygg

Varje morgon vaknar jag av att jag har så förbaskat ont i ryggen. Som kramp ungefär. Jag hade klarar mig ganska bra om inte minstingen hade kommit till min säng under natten. Jag har tyvärr inget minne av att hon kommit utan vaknar utav att jag har ont. Minstingen ligger mitt i mitten medan jag hamnar liggandes rak i ryggen på sidan om madrassen. Karln på andra sidan så att jag inte kan röra mig.

Försökte komma upp själv men ryggen värkte (precis som alla dagar). Det var för trångt för mig att komma upp själv på grund av smärtan. Hade det inte varit för att gubben gick upp för att kissa så hade jag legat där. När han gick upp så kunde jag rulla mig till magläge och sedan upp ur sängen. Jag brydde mig inte om vad klockan var men i sängen kunde jag inte vara och nu fick det vara nog.

0652 stod klockan på när jag steg upp.

Vet inte vad jag skall göra och det blir bara värre ju längre tiden går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...