Medicinavlutning

Jag har funderat i några dagar om jag skall avsluta två av tre mediciner.

Optipar (antidepp): Visst jag mår bättre på dom men sexlusten har försvunnit helt.
Concerta: Har ingen effekt på 27 mg och om jag skall höja så kommer det att kosta skjortan.

Risperidalen kommer jag att fortsätta med för den håller mina tvångshandlingar borta och jag kan leva ett mera normalt liv.

Men jag har problem med att sluta för efter en halv dag så får jag yrsel och det snurrar. Känner mig allmänt dålig så jag måste sänka sakta. I allafall Optiparen. Kanske dela till en fjärde dels tablett.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har försökt med denna design som du har, men "menyn" hoppar liksom fel... hur får jag ner texten så den ligger inom den"grå" arean?



Svara gärna med en kommentar här--

2010-07-29 @ 19:57:27
Postat av: Ylva

Jag kopierade css:n från bloggdesign.nu och mer än så gjorde jag inte. Ändrade på ingenting. :)

2010-07-30 @ 06:37:01
URL: http://eywa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...