Ingen resa

Jag grämde mig i flera dagar och ville bara blåsa av allting. Ville inte resa ensam, inte utan min man. Jag klarar inte av det och med så dåligt med tid hos min mamma och tider som måste passas. Jag ändrade min bokning flera gånger och även bolag men när klockan var 2 i natt så bestämde jag mig för att inte åka. Ungarna fick bli sura men jag vågade inte åka helt enkelt.

Messade mamma och jag hade ändå tur med min resa för det blåste storm ute och då vågar jag inte heller åka båt pga sjösjuka. Sorry mamma men jag vågar inte åka bort från huset ensam utan gubben. Har så svårt med det.

Nu skall vi åka sen när gubben kommit hem från jobb och min mamma gått på semester tills jag åker till henne igen. Synd att mamma/mormor inte kan komma hit istället men hon har ju sin artros i knäna så hon kan inte gå speciellt mycket. Stackars mamma.


Kommentarer
Postat av: S

Oj, så jobbigt det låter att ha det som du. Jag tycker också det är trist att åka iväg utan Mannen, men jag kan åtminstone göra det utan stora problem. Tänk så tråkigt det måste vara att inte orka det. Jag hoppas det kommer bli bättre för dig med tiden.

2010-07-31 @ 09:23:27
URL: http://ord2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...