Flera veckor sen

Det var flera veckor sen som jag bytte bil men jag har ännu inte lämnat igen vinterdäcken och dessutom har jag inte fått dom från förra ägaren. Så det blir ett tripp till stan för däckbyten och handling. Vi har det tomt i kylskåpet så det är dags att införskaffa lite mat.

Igår gjorde jag hål i mellersta dottern öron och hon är så nöjd med sina hål och sin örhängen. Det är mycket bättre att göra det själv så vet man att det är rengjort och att med pistolen så blir det mera trasigt inne i örsnibben som är svårare att läka. Det enda jag inte tänkte på att rötmånaden är på inkommande eller om den redan startat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...