Livstilsmottagningen

Var till Livsstilsmottagningen idag. Det var ca 3 veckor sen jag var dit första gången. Jag hade ju som läxa att skriv ner det jag äter i fyra dagar vilket jag nu gjort men det var inte lätt för det var det hemskaste jag skrivit. Ville inte se allt jag ätit och snaskigt som jag tryckt i mig. Det var en sån där bara-måste-ha-vecka men fikabröd och chips och liknande.

Vi gick igenom lite annat och en radda med kcal och sockerbitar. Allt var typ omvandlat till sockerbitar. 3 gram kolhydrater är lika med 6 sockerbitar. Tror jag att det var. Kommer inte ihåg exakt. Fick med mig en bunt med papper och sånt för att kolla hur jag kan minska på dessa sockerbitar och hon la upp ett litet schema och förslag på vad jag skulle äta.

Men det positiva var att jag gått ner 2 kg sen sist men då har jag ju varit sjuk och inte kunnat äta.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Malin **

Det är egentligen ganska mycket man stoppar i sig som man inte ens tänker på! Ganska skrämmande faktiskt!

2010-02-25 @ 15:32:50
URL: http://vintertystnad.blogg.se/
Postat av: Mezza

Tjo!

Ja jag har såklaaaaaart följt med dig hit oxå ;)

Kul att du gått ner! verkligen!

massa kramar!

2010-02-26 @ 09:04:46
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...