Gott humör

Ja det har jag varit i över en vecka, en och en halv till och med. Så där spralligt glad även om jag får dessa utbrott på barnen emellanåt. Det var länge sen jag kände mig så här glad och uppspelt. Förlåt till er andra som inte mår så vidare bra.

Pratade med psykläkaren nyss och jag skall få börja med något annat än Lamotrigin för den har gett mig kli i hela kroppen. Inga utslag men satan vad det kliar. Jag har inte ätit något nytt eller liknande som skulle orsaka kliet. Men jag skulle ta en Atarax nu ikväll för att se om det lindrar och imorgon skall jag svänga förbi henne innan samtalet med psykologen.

Kommentarer
Postat av: Lianna

Men knäppis, inte ska du be om ursäkt för att du mår bra! Jag blir jätteglad över att läsa det, fortsätt kämpa vännen.



Du vet att jag tror på dig.

2010-02-26 @ 09:49:30
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...