Vojne vojne

Jag har totalt varit dagblind. Kommer på nu att jag inte skickat ut några inbjudningskort till Ju´s kompisar. Hon har kalas på söndag nämligen då hon fyller år. Lilla damen har blivit stor nu och skall ha sitt första kalas för kompisar. Hon har bjudit tre kompisar och det kan vara lagom så här första gången. Dessutom valde jag en tid mellan 13-14:30. Det kommer inte att vara några speciella lekar. Dom vill nog bara leka med varandra och hennes leksaker.

Som vanligt åker jag runt och lämnar inbjudningskorten personligt.


Det vita ovanför Välkommen skall JU få rita något själv.

Kommentarer
Postat av: Cissy

SV:

Pop & pop, det är ju väldigt blandat...

Dom tar ju allt ifrån popidoler, till blues, till rock o.s.v.. Det är ju vad Sverige gillar som röstas fram, vilken musik som är inne just nu! :)

Alla borde ju ha en chans & visa sig inom musiken, inte bara popidolerna..

Sen har han ju även en bra sångröst har han bevisat ju , & inte bara den "rockiga rösten" ..

Ja, alla tycker ju olika! :D

Postat av: Moa

Åh vad kul med kals! :P



SV: Haha, ja, det kan jag hålla med om åt upp en hel del -.-, mja, tycker dom ska vara tunna & hårda!

2010-12-06 @ 17:06:43
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Milla

Spännande för Ju med sitt första kalas och jag håller med dig..Barnen älskar att få leka med varandra.

Ibland är det vi vuxna som tror att vi måste ordna en massa lekar etc.

Kommer nog bli jättemysigt.

Grattis till Ju i förskott.

Kram Milla

2010-12-06 @ 21:37:57
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...