Vill ha en systemkamera

Jag måste vara den mest korkade människan på jorden. Jag har haft en systemkamera två gånger men ändå säljer jag dom för att jag inte orkar med inställningarna. Men jag saknar verkligen dom där braiga bilderna man får med en systemkamera. Kan inte ens ta kort på mina djur men min löjliga (men ändå braiga) kamera. Jag är en sån som tar närbilder och då vill fokusen inte fungera utan ger mig suddiga bilder. Saknar den där ögonblicket som en system tar när man trycker ner avtryckaren och inte som med en kompaktkamera som tar en liten extra stund innan det händer något. Vilket oftast ger en liten frödröjning så objektet hinner att röra på sig och ge suddiga bilder. Kompaktkamerorna är till för objekt som står stilla.

Mannen min: Ge mig en systemkamera. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...