Tänkte byta

Höll på i flera timmar med den nya bloggen. Fixade och donade som sjutton. Försökte att byta namnet på bloggen. Domännamnet alltså men jag fattade inte hur det funkade. Nilma skulle hjälpa mig så hon fick lösen och allt. Kommer in på min blogg och klickar vidare på en massa ställen och inser att för att byta eller lägga till ett eget domännamn så ville Wordpress har 12€ för det. Sjukt dåligt tycker jag. vidrigt med andra ord. Sen måste (måste och måste) man uppgradera om man vill kunna lägga videofilmer i sin blogg. Tror det kostade lika mycket. Vansinne!!!!!

Nu har jag insett att jag har lagt ner sjukt mycket arbeten på min blogg (denna alltså) och jag har en bra statistik. Jag har obegränsat men uppladdningsmöjligheter och kan lägga in videor utan att behöva betala det.

Fy för Wordpress.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hm, detta med kostnaden och uppgraderingen har jag aldrig vart med om och jag har använt mina domännamn på wordpress, blogger och blogg.se.



Sv: Nja, byxlinningen vet jag inte men väskan funkar utmärkt!

2010-12-06 @ 00:12:27
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...