Sockerdipp eller nåt

Låg i sängen med mannen i morse och kände hur all kraft försvann och jag blev skakis. Blev varm och slängde av mig täcket som jag hade på mig och dessutom hade jag kläder på mig. Gjorde det jag tänkte göra för att snabbt komma upp från sängen. Drack lite Pepsi Max, åt en banan och en klementin innan maten. Åt desutom upp maten fortare än normalt och ca 30 minuter efter började jag känna mig normal igen.

Läskigt var det iaf. Som en panikångestattack fast detta var annorlunda men inte skakningarna. Undrar om det var mitt blodsocker som sjönk drastiskt?

Kommentarer
Postat av: Milla

Känner igen känslan och alltid just efter att jag har sovit. Funderar också på sockerkänning..men jag vet inte. Jag svettas också något enormt ibland på nätterna, vet inte om det är medicinen eller ej.

Skönt att det gick över för dig när du ätit:)

Kram Milla

2010-12-01 @ 15:18:15
URL: http://bymecamkar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...