Släppte bomben

Berättade för mannen att jag beställt en nu mobil. Han blev skitsur och har vaägrat prata med mig sen dess. Det är ett dygn sedan. Jag visste att han skulle bli men innerst inne hade jag hoppats på att han skulle förstå. Jag vet att jag gjort många inköp på sista tiden och jag ber om ursäkt för det. Gillar egentligen mobilen men den är väldigt trång mellan översta raden och ovandelen då det är en skjuttelefon. Beställde en från Sonera en liknande mobil fast i klassiskt form, en knappsats som är i samma höjd som displayen. Pengarna betalar jag för mina egna pengar vilket jag kommer att få göra med den mobilen jag redan har. Ja dubbelt upp med andra ord men det får jag leva med.

Jag hoppas att mannen läser detta och förstår varför jag beställde denna. Och att jag skall ha den ett bra tag för jag trivs egentligen med en series 60 även om jag är lite avis på hans Android vilket han vet om. Men jag skulle inte kunna ha en sån speciellt länge för det är jobbigt med touchscreen. Vill ha fysiska knappar att skriva med.

Det är faktiskt jobbigt att byta mobiler hela tiden. Alla kontakter och inställningar och sånt så därför hoppas jag att jag inte får ett måndagsexemplar och håller ett bra ta. Börjar bli för gammal för såna hi-tec prylar.

Sorry mannen min. :love:


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: jag städar flygplan, tjänar riiiktigt bra på de ;)

2010-12-11 @ 20:39:25
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Tova

sv; Hon stegrar inte hela tiden. Hon gör det för att hon vill få sin vilja igenom. inte för skav eller nån annan dylikt =)



Vi har kollat upp det :)

2010-12-11 @ 20:44:37
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: djurfotografen

SV: Jaa han är underbar!!

2010-12-11 @ 21:48:09
URL: http://djurfotografen.blogg.se/
Postat av: Moa

Min mobil gick sönder idag, så jag vet hur jobbigt det är att byta mobil :S Inte har ja råd med nån ny heller, så jag fick ta en gammal begagnad xD

2010-12-11 @ 22:02:56
URL: http://hundochhantverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...